Moja wersja sałatki greckiej

Zapewne ile rodzin w Polsce, tyle różnych wersji sałatki greckiej. Podobnie jest u mnie. Opracowałam swój własny przepis na nią i tak przyrządzona najbardziej mi odpowiada. Do tego jeszcze pyszny, domowy sos winegret i jestem w siódmym niebie. Polecam, spróbujcie sami, a na pewno Wam posmakuje :)

Składniki:
1/2 opakowania mieszanki sałat "Party"
1/2 opakowania mieszanki sałat " z sałatą rzymską"
2-3 pomidory malinowe
1 opakowanie sera feta
1 1/2 cebuli czerwonej
1 słoik czarnych oliwek
2 łyżki mieszanki uprażonych ziaren: słonecznika, dyni i pini
3 łyżeczki musztardy francuskiej
1łyżeczka musztardy sarepskiej
5 łyżek oliwy
1 łyżeczka soku z cytryny
1/2 łyżeczki miodu
sól, pieprz do smaku

Wykonanie:
Sałatę ułożyć na półmisku. Umyte pomidory pokroić w ósemki, ładnie rozłożyć.
Następnie dodać pokrojoną w kostkę fetę, czerwoną cebulę i oliwki.
Całość posypać uprażonymi ziarnami. Z musztard, oliwy, soku z cytryny i miodu zrobić sos. Doprawić go solą i pieprzem. Polać po sałatce, nie mieszać. Podawać z mięskiem ;)
Pycha!!!

9 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie i chętnie wypróbuję Twoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl9 kwietnia 2017 15:42

      Bardzo dziękuje, zapraszam do wypróbowania ;)

      Usuń
  2. Twoja wersja bardzo, bardzo mi się podoba :D Mega smacznie wygląda. Zapisuje sobie przepis, bo ostatnio poszukuje inspiracji na jakieś wiosenne sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl9 kwietnia 2017 15:43

      Dzięki za miłe słowa, bardzo polecam ;)

      Usuń
  3. Podoba mi się Twój pomysł na sałatkę grecką. Lubię czerwoną cebulę i czarne oliwki, sałatka na pewno jest bardzo smakowita i chrupiąca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl10 kwietnia 2017 21:03

      Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna sałatka, podoba mi się twój pomysł na jej modyfikację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta sałatka. Kolorowa jak lato, świeże warzywa i smaczna. :-) Pychotka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger