Domowe rafaello i batoniki zbożowe Helio

Dziś zapraszam Was na "zdrowy" wpis :) Rozpoczął się wrzesień, a wraz nim ruszyła szkoła. Zapewne każdy z rodziców głowi się nad tym, aby do śniadaniówek ich pociech oprócz kanapek trafiły same wartościowe przekąski. Sama ostatnio taką przygotowałam: kulki raffello z kaszy jaglanej i mleczka kokosowego. Wyszło bardzo zdrowo :) Dla tych, którzy narzekają na brak czasu polecam gotową przekąskę: batony zbożowe. Całkiem niedawno otrzymałam paczkę od firmy HELIO i miałam okazję je spróbować. Była to miła, słodka i bardzo ładnie zapakowana przesyłka.  Muszę przyznać, że jej zawartość bardzo nam posmakowała. Zarówna ja, jak i mój mąż znaleźliśmy wśród batoników swoich faworytów. Sami spróbujcie, bo na prawdę warto!!!
W paczce znalazły się cztery rodzaje batoników. Zachęcają one do skosztowania już od samego początku -opakowanie jest bardzo ładne, nowoczesne i odpowiada kolorystyce zawartości. Każdy z batonów składa się głównie z produktów zbożowych i bakalii. Wszystko to zawarte w 25 g przyjemności.

 - Baton zbożowy owoce leśne & polewa jogurtowa - przypadł mi najbardziej do gustu. Po otwarciu czuć cudowny zapach owoców leśnych i jogurtu. Ten batonik składa się w 33.5% z produktów zbożowych, reszta to suszone owoce: żurawina, borówka, malina oraz polewa jogurtowa.


- Baton zbożowy śliwka & czekolada  - również smaczny. Ten dla odmiany zawiera troszkę więcej, bo 40% produktów zbożowych (płatki owsiane, żytnie i kukurydziane). Po jego otwarciu czuło się intensywny zapach czekolady i śliwki. Stanowią one od dawna bardzo zgrany duet.


 - Baton zbożowy banan & czekolada - kolejna propozycja z czekoladą. Ten baton to faworyt mojego męża. Zawiera on 29% produktów zbożowych, które w połączeniu z chipsami bananowymi i mleczną czekoladą przypadną do gustu nawet tym najbardziej wybrednym.


 - Baton zbożowy 6 ziaren & miód - najbardziej kaloryczny, bo aż 125 kcal, ale wart tego. Jego głównym składnikiem jest mieszanka ziaren, pestek i nasion: słonecznika, dyni, siemienia lnianego i nasion chia. W połączeniu z naturalnym miodem pszczelim stanowią świetną, słodką przekąskę w pracy i w szkole.


Tworząc linię batonów zbożowych, firma HELIO stanęła na wysokości zadania. Ja z pewnością sięgnę po nie jeszcze nie raz. Zachwycił mnie ich smak, naturalne i bardzo dobrze skomponowane ze sobą składniki. Wam również je polecam :)

Domowa przekąska - raffaello z kaszy jaglanej


Składniki:
250 ml mleczka kokosowego
100 g kaszy jaglanej
3 łyżeczki cukru waniliowego (domowej roboty)
1 łyżka cukru brązowego
3/4 szkl. wiórek kokosowych + wiórki do obtaczania
30 migdałów

Wykonanie:
Migdały wsypać do miseczki, zalać wrzątkiem i odstawić na 20-25 minut.
Następnie odcedzić je i obrać z łupin. Do garnka wlać mleko i wsypać kaszę jaglaną. Gotować ok. 20-25 minut, na wolnym ogniu, od czasu do czasu mieszając (pod koniec gotowania dodać cukier brązowy i waniliowy).
Odstawić do przestygnięcia. Do chłodnej kaszy wsypać wiórki kokosowe, całość zblendować.
Z gotowej masy formować kulki, w środek wkładać po jednym migdale, obtaczać w wiórkach.
Pycha!!!



26 komentarzy:

  1. Batoników nie miałam okazji skosztować, ale domowe rafaello bardzo chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadam za kokosowym smakiem, takie domowe rafaello na pewno przypadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdrowe słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl19 września 2017 15:18

      Można je jeść bez wyrzutów sumienia ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie przekąski :D Kokosowe rafaello kusi mnie już od dawna, a jeszcze go nie robiłam ! ;) Batoników nie znam, ale opakowania bardzo mi się podobają i chętnie bym ich spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam smaka teraz na takie domowe rafaello <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl19 września 2017 15:24

      Musisz koniecznie zrobić ;)

      Usuń
  6. Muszę zrobić takie rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja śliwka z czekoladą podoba mi się najbardziej. Choć najchętniej sięgnęłabym po Twoje pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe domowe rafaello! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokos to zdecydowanie to co lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger