Niespodzianka od firmy JAMAR

Dzisiaj nie będę dzielić się z Wami przepisem, tylko niespodzianką, którą ostatnio otrzymałam:) W ubiegły poniedziałek zawitał do mnie kurier z kolejną paczkę od firmy JAMAR. Zawierała ona "Skarby pochodzące prosto z natury". W produktach do testowania znalazły się Passata, Ketchupy - ostry i łagodny, Fasola Piękny Jaś, Powidła śliwkowe oraz Buraczki tarte z jabłuszkiem. Oprócz produktów spożywczych dostałam też piękną ekologiczną torbę na zakupy. Już nie mogę doczekać się ich testowania i stworzenia z ich pomocą pysznych dań. Więcej porad, przepisów oraz ciekawostek kulinarnych możecie znaleźć na profilu FB firmy.

Dziękuję JAMAR za przesyłkę, a Wam życzę miłej lektury ;)

16 komentarzy:

  1. Czekam na pyszności z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl14 sierpnia 2017 22:20

      Właśnie myślę nad przepisami ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna niespodzianka :) Będą pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl14 sierpnia 2017 22:25

      Dziękuję, też byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Martuś to czekam na pyszności jakie z nich zrobisz i zaglądne tu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl14 sierpnia 2017 22:23

      Już niedługo się pojawią, zapraszam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl14 sierpnia 2017 22:22

      Miło jest dostawać takie niespodzianki :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna ta niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl16 sierpnia 2017 23:26

      Bardzo się ucieszyłam :)

      Usuń
  7. Takie niespodzianki sa mega fajne. Produkty też zachęcają do spróbowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl16 sierpnia 2017 23:26

      Właśnie jestem w trakcie testowania :)

      Usuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger