Domowe lody z nektarynek

Podczas upałów z chęcią sięgamy po coś dla ochłody, najczęściej są to lody. Pomimo, że mają one mnóstwo kalorii, świetnie nas orzeźwiają. Dziś mam propozycję dla tych, którzy wolą ich dietetyczną wersję - domowe lody z nektarynki. Polecam, bo wyszło na prawdę pysznie :)

Składniki:
4 nektarynki
2 łyżki syropu z agawy
1/4 szkl. wody

Wykonanie:
Nektarynki opłukać, pozbawić pestek, pokroić na osiem części i wrzucić do zamrażalnika na dwie godziny.
Po upływie tego czasu dodać do nich syrop z agawy i wodę, zblendować.
Ponownie włożyć do zamrażalnika na ok. 30-40 minut. Nałożyć do miseczek.
Pycha!!!

14 komentarzy:

  1. Na takie lody to ja się skusze :) Pyszności wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś ja już do Ciebie wpadane na te lody to moje smaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl19 sierpnia 2017 20:29

      Proste, pyszne i dietetyczne :)

      Usuń
  4. Ale super pomysł! Lody wyglądają przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl20 sierpnia 2017 20:22

      Dziękuję, były pyszne i zdrowe :)

      Usuń
  5. Kiedyś nie lubiłam owocowych lodów, ale za to teraz uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl20 sierpnia 2017 20:21

      Mi też bardzo posmakowały :)

      Usuń
  6. Wspaniałe! A zdradzę, że też mam zaplanowane na blogu lody, chyba na przyszłą niedzielę, zajrzyj proszę koniecznie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger