Łódeczki z młodych ziemniaków z tymiankiem i rozmarynem

Chyba nie ma takiej osoby, której nie posmakowałyby pieczone ziemniaczki w przyprawach. Dziś prezentuję Wam wersję bez podgotowywania. Komu jednak zależy na ich szybszym przygotowaniu, to warto wrzucić je do wody na około 8 minut. Polecam, bo są pyszne!!!

Składniki:
70 dkg młodych ziemniaków
kilka gałązek rozmarynu
kilka gałązek tymianku
słodka papryka, papryka chili do smaku
oliwa z oliwek
sól, pieprz

Wykonanie:
Gałązki tymianku i rozmarynu opłukać. Ziemniaki obrać, umyć, osuszyć, pokroić na cztery (wzdłuż) i wrzucić na blachę. Polać je oliwą, posypać słodką i ostrą papryką, przyprawić solą i pieprzem, przemieszać.
Wstawić na 45 minut do piekarnika nagrzanego do 210 stopni.
Pycha!!!

7 komentarzy:

  1. Pyszne ziemniaczki :) Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim wydaniu ziemniaczki lubię najbardziej :) Dawno nie jadłam, narobiłaś mi apetytu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ziemniaki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zmaminegozeszytu.pl1 czerwca 2017 19:11

    Dziękuję i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne, jadłam u kogoś, gdy byłam w ''gościach'':)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ziemniaczki u mnie są robione bardzo często. Uwielbiamy je. Super doprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie młodych ziemniaków z tymi ziołami jest najlepsze. Super pomysł Maruś. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger