Chili con carne


Bywają takie dni, kiedy "wena" nas opuszcza i nie wiadomo, co ugotować na obiad. W jednej  chwili sytuacja ta może się jednak odwrócić. Tak było i w moim przypadku:). Na pomysł zrobienia "chili con carne" wpadłam wracając z pracy. Pojechałam na zakupy i od razu zabrałam się za gotowanie. Wyszło smakowicie. Polecam!!!


Składniki:
70 dkg mięsa wołowego(ja dałam karkówkę)
1 cebula
3-4 ząbki czosnku
2 puszki pomidorów
1 puszka fasoli czerwonej
1 papryka czerwona
oliwa
sól, pieprz do smaku
zmielony kminek
chili
śmietana 18%
świeża kolendra
placki tortilli

Wykonanie:
Mięso umyć, osuszyć i zmielić.
Cebulę i czosnek pokroić w kostkę, zeszklić na niewielkiej ilości oliwy.
Dodać mięso, dobrze je wysmażyć.
Następnie wrzucić pozbawioną gniazd nasiennych i pokrojoną w paski paprykę oraz odsączoną fasolę czerwoną.
Przemieszać, dołożyć pomidory, przyprawić solą, pieprzem, chili i kminkiem.
Wszystkie składniki połączyć i dusić pod przykryciem ok. 40 minut(aż do zgęstnienia).
Placki tortilli podpiec, nałożyć farsz, troszkę śmietany i posypać skrojoną kolendrą. Zwinąć.
Pycha!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger