Panini ze szpinakiem, mozzarellą i pomidorem

Kiedy spodziewamy się gości, moja głowa zaczyna "buzować" i szuka pomysłów na przekąski :) Przede wszystkim ma być szybko, smacznie i w miarę zdrowo. Tym razem przygotowałam kanapki na ciepło z ciabatty. Były bardzo dobre. Polecam!!!

Składniki:
1 większa bułka ciabatta
6 plastrów sera mozzarella
1/2 pomidora malinowego
dość spora garść świeżego szpinaku
masło do smarowania
zioła do posypania

Wykonanie:
Ciabattę pokroić na cztery mniejsze kanapki, rozciąć je na pół i posmarować masłem. Następnie ułożyć kolejno składniki: ser - szpinak - plaster pomidora, posypać ziołami i przykryć górą bułki.
Na rozgrzany opiekacz (z funkcją panini) położyć papier, ułożyć na nim kanapki, przykryć drugą częścią papieru i górą opiekacza. Piec ok. 10-15 minut, obracając co jakiś czas.
Pycha!!!

8 komentarzy:

  1. Wygląda mega pysznie :) Narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie. Bardzo lubię i aż mi zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kanapeczki :) chyba juz wiem co bedzie jutro na kolacje ;) dzieki za pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne kanapeczki, już mi smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kanapki na ciepło, ale już dawno ich nie jadłam ;) Te wyglądają bardzo kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kanapki. Głodna się zrobiłam jak nic. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmaminegozeszytu.pl20 września 2017 19:19

    Bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger