Szybkie zapiekanki z bagietki

Na co dzień staram się jeść zdrowo i lekko. Są jednak chwile, kiedy nasz organizm wręcz "domaga" się czegoś niezdrowego. Tak też było w ostatnią sobotę ;) Na kolacji pojawił się fast food - domowe zapiekanki :). Pomimo, że są dość tuczące, są pyszne. Polecam!!!

Składniki:
1 bagietka
20 dkg sera cheddar
3 pieczarki
salami pepperoni
bazylia,oregano, pieprz
masło do posmarowania bagietek

Wykonanie:
Ser zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Pieczarki pociąć na cienkie plasterki. Bagietkę pokroić na 3 części.
Każdą z nich przeciąć wzdłuż, posmarować masłem, ułożyć plastry salami, pieczarki, posypać serem, oregano, bazylią i świeżo zmielonym pieprzem.
Ułożyć na ruszcie wyłożonym papierem do pieczenia. Piec ok. 15 minut w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni.
Pycha!!!

14 komentarzy:

  1. Gdy przychodzę do mojej mamy, często robi mi takie zapiekanki. Są niezwykle chrupiące i pyszne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl15 marca 2017 15:40

      Moja mama robi mi naleśniki ;)

      Usuń
  2. Takie zapiekanki znam z dzieciństwa i czasami robię. :-) Pycha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl15 marca 2017 15:42

      Zgadza się, są pyszne. Jeszcze jakby miały mniej kalorii, byłoby super :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zapiekanki, pyszne no i jakie pożywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl15 marca 2017 15:43

      Dokładnie, są mega pożywne ;)

      Usuń
  4. Najlepszy sposób na sobotnie sprzątanie lodówki! :d

    PS w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też na co dzień królują zdrowa kuchnia, ale na takie zapiekanki to mi narobiłaś ogromnej ochoty :D Pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też takie robię. Tylko bagietkę kroję na malutkie kromeczki, a nie wzdłuż :)
    Uwielbiam i zjadam straszne ilości na jednym posiedzeniu :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl15 marca 2017 20:58

      U mnie było podobnie z tym jedzeniem, zjadłam troszkę za dużo....

      Usuń
  7. Pycha, pamietam, ze kupowalam takie zapiekanki po szkole i byly pyszne. Domowe smakuja pewnie jeszcze lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmaminegozeszytu.pl19 marca 2017 21:37

      Zgadza się, są jeszcze lepsze ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger