Zapiekany schab w sosie pomidorowym


Natłok obowiązków domowych i "gorący czas" w pracy zmuszają mnie do tego, żeby nasze dania obiadowe były dość szybkie i proste w przygotowaniu. Dzisiejszy przepis właśnie taki jest. Schab przygotowałam dzień wcześniej i wstawiłam do lodówki. Na drugi dzień tylko go zapiekłam i zrobiłam szybką sałatkę. Wyszło super:)Polecam!!!


Składniki:
70 dkg schabu
1 szkl. rozdrobnionych pomidorów
1 1/2 łyżki bazylii
1/2 łyżeczki płatków chili
2 łyżki ketchupu
1 kulka mozzarelli
sól, pieprz do smaku
olej kokosowy do smażenia

Wykonanie:
Schab pokroić na plastry (jeśli będą dość cienkie- nie rozbijać), przyprawić go solą i pieprzem, odstawić do lodówki "do przegryzienia".
Następnie obsmażyć go z dwóch stron na oleju kokosowym, odsączyć na ręczniku papierowym i ułożyć na blasze.
Polać sosem przygotowanym z pomidorów, bazylii, ketchupu, płatków chili i doprawionym solą i pieprzem.
Na końcu ułożyć rozdrobnioną mozzarellę.
Przykryć folią aluminiową. Włożyć na ok. 50 minut do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni. Podawać z sałatą.
Pycha!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z maminego zeszytu , Blogger